Er is al langer vraag naar extra studieplekken in Edegem. Gemeenteraadslid Adrian De Weerdt (CD&V) en voorzitter van Jong CD&V Edegem Thomas Van Gorp deden tijdens de vorige examenperiode al een oproep aan het N-VA-bestuur om meer locaties vrij te maken zodat studenten in alle rust kunnen studeren. Lees onze oproep aan het bestuur hier

De leden van Jong N-VA en Jong CD&V sloegen de handen in elkaar zodat er op korte tijd toch een extra studieplek komt die voldoet aan alle noden en de huidige corona-maatregelen in het Kasteel Hof ter Linden.  Ondertussen schreven al meer dan 55 studenten zich in.

Via dit registratieformulier of met een e-mail naar studieplekken.hofterlinden@gmail.com kunnen geïnteresseerden zich eenvoudig aanmelden!