Geen moment heeft onze minister van Binnenlandse Zaken sinds haar aantreden in 2020 stilgezeten. Bij crisissen zoals de corona-pandemie en de overstromingen in Wallonië moest ze het hoofd koel houden. Het “gewone” werk ging ook door: versterking van onze politiediensten, brandweer en civiele bescherming. Inzet op preventie. Respect tegenover gezagsfuncties, tegenover elkaar en tegenover kwetsbare groepen.

Wim Verrelst (voorzitter cd&v Edegem):

We waren als afdeling heel fier om Annelies welkom te heten op onze brunch afgelopen zondag in het Heemcafé. De zaal en het terras zaten dan ook afgeladen vol. We hebben de inschrijvingen een week voor de brunch zelfs moeten stopzetten omdat het zo'n succes was en er geen plaats meer was in de zaal!

De Minister bracht een wervende speech en maakte veel tijd om met iedereen een babbeltje te slaan. Na de brunch ging ze nog gezellig een ijsje eten op het terras van La Brasseria. Een geslaagde middag!

Voor meer foto's:

Klik hier