Kan je deze mail niet lezen? Klik hier
Nieuwsbrief april 2020 - Corona update
Corona update
Beste Edegemnaar,
Deze nieuwsbrief staat, hoe kon het ook anders, in het teken van Covid19.
Tot nader order worden al onze activiteiten uitgesteld conform de maatregelen opgelegd door  de nationale veiligheidsraad.
Dit wil niet zeggen dat er achter de schermen niet volop wordt gewerkt binnen de partij! Afgelopen week heeft bijvoorbeeld het eerste digitale partijbureau ooit plaatsgevonden. Onze gemeenteraadsfractie heeft 7 corona maatregelen voorgesteld aan het gemeentebestuur om aan een deel van de noden van de Edgemnaren tegemoet te komen. Deze voorgestelde maatregelen kan u via onderstaande links lezen, of in de brief in bijlage indien u de niet digitale versie krijgt. We blijven bovendien ook strijden voor een echte Edegemse sociale kruidenier en ook de andere actualiteitsdossiers (parking HTL en Huis Hellemans) worden opgevolgd. Neem zeker een kijkje op onze website hiervoor.
7 corona-maatregelen voor Edegem!

Afgelopen dinsdag werd in Edegem voor de eerste keer een digitale gemeenteraad gehouden. Geen…

CD&V Edegem pleit voor eigen Edegemse sociale kruidenier

Vrijdagavond 6 maart opende in de Drabstraat in Kontich een nieuwe sociale kruidenier ‘De…

Heeft u de pech dat u zelf ziek bent of getroffen bent door Corona? Heeft u met iets hulp nodig? Bent u zorgkundige en komt u niet toe aan boodschappen doen? Of voelt u zich misschien eenzaam en heeft u gewoon behoefte aan een babbel? Onze bureauleden Elke Tindemans (0499 72 38 33) en Greet Marivoet (0479 65 69 03) hebben zich geëngageerd om dit mee op te vangen. Bel hen gerust op en zij zullen zien hoe we u het beste met uw problemen kunnen verder helpen.
Wilt u zelf iets doen voor anderen? Kijk dan zeker op de Edegemse facebookgroep #Coronahulp, buren helpen buren .
Ook onze Edegemse handelaars worden zwaar getroffen door deze crisis. Bij deze dus een oproep om hen een hart onder de riem te steken en lokaal te kopen!  U kunt nog steeds genieten van de dienstverlening en producten van veel van uw vertrouwde handelaars.  Via deze link komt u op een website terecht waar u een niet exhaustief overzicht vindt in Covid19-tijden. Of kijk op het blad in bijlage indien u deze nieuwsbrief nog via een niet digitaal kanaal krijgt.