Kan je deze mail niet lezen? Klik hier
Nieuwsbrief januari 2020 - Valentijnsquiz in februari
Gezamenlijke bezwaren tegen meerjarenplanning...
Op ons initiatief en samen met de andere oppositiepartijen: Groen, Open VLD, sp.a en PVDA deelden we op maandag 13 januari worstenbroodjes uit aan de personeelsleden in de Gemeentehallen, symbolisch als steun voor het personeel en bezorgheid voor Edegem. We zijn bezorgd om Edegem. Daarom dienen we gezamenlijk bezwaar in en vragen tot bijkomende verduidelijkingen omtrent de gestemde meerjarenplanning van de gemeente. De impact van de besparingen en die van de daling van de personeelsuitgaven op het financiële evenwicht is onduidelijk. Het Agentschap Binnenlands Bestuur en het provinciebestuur zullen dit onderzoeken.
Vergeet je niet in te schrijven voor onze Valentijnsquiz!
Op vrijdag 14 februari organiseren we een algemene quiz met een hart voor Edegem in Hangar 27. Wij zorgen voor een gamma aan drank en hapjes, zorg jij voor een ploeg tot 6 personen?
Deelname in de kosten is 20 EUR per ploeg. Er zijn leuke prijzen te winnen.
Quiz start om 20:00, deuren 19:30.
Inschrijven kan via de website of via thomasgorp@hotmail.com of telefonisch op 0493 76 03 03
Voor 2020 stapten we af van de klassieke nieuwjaarsreceptie en kozen we voor een frisse nieuwjaarsbrunch. We verwelkomden gastspreker Sammy  Mahdi in de cafetaria van Den Willecom. Ook parlementairen Nahima Lanjri en Orry Van De Wauwer kwamen samen  met ons mee brunchen.
Foto's hiervan zijn te vinden op onze website