Beste Edegemnaar,

Een warm Edegem waar iedereen zich thuis voelt, daar willen we samen met jou aan werken. Wij willen een gemeente waar elke inwoner aan bod komt en die bovendien een bijzondere aandacht schenkt aan zij die het moeilijker hebben.Een gemeente die zorg en ondersteuning aan iedere leeftijdscategorie biedt, met ruimte voor vrije tijd en ontmoeting. Waar verenigingen kunnen bloeien en tal van vrijwilligers mee onze gemeenschap dragen. Kortom, een gemeente waar mensen zorgen voor mensen. En waar ook het bestuur erover waakt dat niemand uit de boot valt.

Ann De Cleyn (2de plaats)

Met CD&V Edegem hadden we een mooi en compleet zorgaanbod voor senioren uitgebouwd. De voorbije jaren werd de poetsdienst uit handen gegeven, de klusjesdienst afgeschaft en stopte de bedeling van warme maaltijden. Het zorgbeleid gaat de foute richting uit. Met de toenemende vergrijzing moeten wij juist meer inzetten op zorg. Voor ons is dit een belangrijke prioriteit! Wij gaan voor de zorgbuurt, het zorgloket en de begeleiding op maat met de zorgcoach.

Wil je meer weten over onze speerpunten over zorg in de brede zin?

Lees ons programmaboekje 'Warm Edegem' erop na!

• Zorg