In deze crisistijden denkt CD&V Edegem aan iedereen die extra moeilijkheden ondervindt,

We denken aan iedereen die voordien al leefde in armoede, maar evenzeer aan de mensen die nu plots hun baan verliezen,technisch werkloos worden of ernstige gezondheidsproblemen hebben. Ook sommige zelfstandigen in onze gemeente ervaren financiële moeilijkheden. We willen hen graag een duwtje in de rug geven én tegelijk de Edegemnaar helpen.

Ann De Cleyn (gemeenteraadslid CD&V Edegem)

We stellen  daarom voor om E-bons te verdelen, dit zijn cadeaubons te besteden bij Edegemse handelaars!

De triage voor wie in aanmerking komt, gebeurt via de maatschappelijk assistenten en het Bijzonder Comité voor de Sociale Dienst (BCSD)", zegt Siegrid De Smedt (BCSD-lid namens CD&V).

Edegemnaars die het financieel moeilijk hebben kunnen hierop een beroep doen. Door de E-bon in een Edegemse winkel te spenderen, varen ook de Edegemse handelaars erbij. Dit is een win-win!

Wij dienen ons voorstel in op de komende gemeenteraad van maandag 27 april en hopen dat de voltallige raad dit goedkeurt!

In de pers:

HLN