Op 21 oktober 2019 ontvingen oud-burgemeester Koen Snyders en oud-schepenen Jan Pszeniczko, Mia De Schamphelaere, Elke Tindemans, Bart Breugelmans en oud-OCMW-raadslid Bert Van Herwegen vanwege de gemeente Edegem en de Vlaamse Regering een eretitel voor hun verwezenlijkingen de afgelopen decennia.

In 2012 kocht het CD&V-gemeentebestuur het kasteeldomein Hof ter Linden aan. De dorpskern, het HEKLA-gebouw en de brandweerkazerne werden volledig vernieuwd. Het CD&V-team richtte de buitenschoolse kinderopvang op, het Forum en het ecopark. De belangrijke verkeersaders kregen fietspaden. Hangar 27, het Zwaluwnest en de nieuwe gemeentelije kleuterschool zagen het levenslicht.

Annick De Jongh (voorzitster CD&V Edegem):

Wij zijn enorm trots op de realisaties van dit team. Zij hebben het huidige Edegem werkelijk uitgebouwd en op de kaart gezet. Wij bedanken onze mensen voor hun jarenlange inzet!

Onderstaand kan u het interview bekijken met ereschepen Jan Pszeniczko en gemeenteraadslid Adrian De Weerdt.

Het volledige artikel van Radio Zuidrand leest u hier.

Vandaag bestaat de nieuwe CD&V-ploeg uit raadsleden Adrian De Weerdt, Ann De Cleyn, Siegrid De Smet en Bart Breugelmans.