Op onze jaarlijkse nieuwjaarsreceptie klonken we met onze leden, vrienden en mandatarissen op het nieuwe jaar. Dit jaar hadden we  kersvers gemeenschapssenator en Vlaams parlementslid Orry Van De Wauwer als gastspreker.

Deze receptie stond tevens in het teken van de interne verkiezingen.

Na het tellen van de stemmen werd Annick De Jongh met 90% van de stemmen verkozen tot nieuwe afdelingsvoorzitter. Annick volgt Koen Snyders op, die tevens stopt als gemeenteraadslid.

Annick De Jongh:

Ik ben enorm dankbaar voor het vertrouwen dat de CD&V leden mij massaal hebben gegeven. Ik engageer me dan ook om de afdelingswerking verder uit te bouwen, boeiende activiteiten te organiseren voor leden en niet-leden én aan extra ledenwerving te doen. Ik ben ook heel blij met de steun van onze fantastische fractie in de gemeenteraad! De komende jaren ga ik er keihard aan werken om onze plek in Edegem terug te verdienen.Onze ploeg is er in ieder geval klaar voor om er heel gemotiveerd tegenaan te gaan!

Nieuwe jongerenvoorzitter is Johan Scheldeman, actief als bestuurslid in JH Nootuitgang,  hij zal zich de komende jaren engageren om de jongerenwerking verder te versterken. Elke Tindemans werd herkozen als voorzitter van Vrouw&Maatschappij en Jan Duden werd verkozen als seniorenvoorzitter.

Van links naar rechts op de foto:  Jan Duden, Elke Tindemans, Annick De Jongh, Johan Scheldeman

Meer foto's kan u hier terugvinden.
Artikel van Radio Zuidrand .
Artikel in GVA

• Verkiezingen