Op 23 april organiseert CD&V Edegem een gespreksavond rond mobiliteit en leefbaarheid!
Die avond ontvangt Adrian De Weerdt, onze kandidaat voor het Vlaams Parlement,  Vlaams Parlementslid Dirk de Kort en Wies Callens, woordvoerder van de Fietsersbond.

Of het nu met de fiets, de auto, het openbaar vervoer of te voet is (of wie weet de step?), de manier waarop we ons verplaatsen en hoe lang het duurt, het houdt ons dagelijks bezig. Komt daar nog bij dat we meer en meer op zoek moeten gaan naar duurzaamheid. Hoe pakken we dat best aan?

De avond draait rond mobiliteit en leefbaarheid. Thema's die zullen worden aangekaart zijn het lokale en boven lokale mobiliteitsbeleid, fietsbeleid, deelprojecten en andere duurzame oplossingen, openbaar vervoer, hoe omgaan met de "appartementisering", enzovoort. Komt de verbindingsweg er in Edegem? Is de slimme kilometerheffing een duurzame oplossing voor het fileprobleem? Wanneer zal de Oosterweelverbinding klaar zijn? Wat betekent basisbereikbaarheid, modal shift en mobipunt?

Op al deze vragen krijg jij een antwoord. De avond is echter geen monoloog. Heb je vragen of interessante ideeën? Onze sprekers horen het graag!

Iedereen is welkom op dinsdag 23 april 2019 om 20u00 in Zaal De Basiliek (Hovestraat 69, Edegem)

Kijk ook op onderstaande links voor alle info
Gespreksavond Mobiliteit & Leefbaarheid
Facebook-Event